بهینه سازی سایت یا سئو چیست ؟
 
موفقیت شما موفقیت ماست
اطلاع رسانی و تجاری
 

بهینه سازی وب سایت

  •   آیا می دانید 85 درصد بازدیدگنندگان واقعی یك وب سایت را موتورهای جستجو باعث می شوند؟
  •    آیا می دانید روش های بهینه سازی سایت و قرار گرفتن در رتبه های برتر موتورهای جستجو امروزه به یك   علم تبدیل شده؟
  •    آیا می دانید 63.5 درصد جستجو گران اینترنت وب سایت های خود را از طریق گوگل پیدا می کنند؟
  •    آیا می دانید گوگل در سال گذشته 85 میلیارد جستجو از کل 137 میلیارد جستجو را داشته است؟

بهینه سازی وب سایت امروزه به علم تبدیل شده است. یکی از مهمترین پارامترهای موجود در طراحی وب سایت ارتباط وب سایت با موتورهای جستجو گر اینترنت و گوگل رنکینگ بالا می باشد. اگر وب سایت شما در موتورهای جستجو گر اینترنت رتبه بالایی نداشته باشد کاربران نمی توانند وب سایت شما را پیدا نمایند و از خدمات شما استفاده کنند. لذا ما بر اساس آخرین تکنیکهای بهینه سازی سایت و الگوریتم موتورهای جستجوگر اینترنت و با توجه به آنالیزهای انجام شده نسبت به تغییر مطالب و شیوه های طراحی وب سایت شما اقدام کرده و پس از 6 الی 12 ماه شما را در صفحات اول Google و دیگر موتورهای جستجو گر معروف اینترنت قرار خواهیم داد.
فرق نمیکند که یک تازه وارد به دنیای بازاریابی آنلاین هستید یا یک حرفه ای، این سوالات ممکن است در هر حالی شما را به فکر فرو برد. این اتفاق همیشه به خاطر کم کاری و یا ندانستن نیست بلکه یک اشتباه ساده و قابل جبران در قدم برداشتن فرد به سمت بازاریابی است.

سرویس های بهینه سازی وب سایت ، گروه MGolabchiطراحی سایت ،طراحی وب سایت ، طراحی پرتال ، طراحی پورتال ،سئو ، فروشگاه ساز ، پرتال سازمانی ،  seo سایت ، پورتال ، پرتال ، پورتال سازمانی ، بهینه سازی سایت

  •    آنالیز رقبای شما
  •    آنالیز کلمات کلیدی مورد نظر
  •    تهیه متون و محتوای وب سایت بر اساس تکنیکهای سئو
  •    طراحی وب سایت بر اساس الگوریتم های گوگل
  •    ایجاد بهترین استراتژی در گرفتن لینک به وب سایت شما
  •    معرفی کردن وب سایت به موتورهای جستجو
  •    آنالیز بازدیدکنندگان و رفتار آنها هنگام بازدید وب سایت شما


ترتیب اینکه کدام تکنیکهای بهینه سازی اول اعمال شود در جایگیری و رتبه بندی شما در موتورهای جستجو بسیار تعیین کننده است. یک پروسه منطقی وجود دارد که طی آن این تکنیکها به سایتها اعمال شوند.

تعرفه قیمت سئو

برای استفاده از خدمات بهینه سازی سایت جهت نمایش در صفحات اول گوگل، در ابتدا لغاتی که مورد نظر شما جهت استفاده از خدمات SEO می باشد را مشخص می نمائید و قیمت نهایی بر اساس تعداد و نوع لغات مورد نظر برآورد می گردد.

گارانتی و مدت زمان بهینه سازی سایت

  گروه MGolabchi
به طور 100% ضمانت می نماید که با جستجوی لغات مورد نظر شما در گوگل ، شما در صفحات اول گوگل باشید و نکته حائز اهمیت آن است که مدت زمان انجام خدمات SEO از 6 الی 12 ماه متغیر است که این مدت زمان بستگی به لغات مورد نظر شما ، طراحی سایت شما ، نوع میزبانی وب سایت شما و بسیاری از موارد دیگر دارد که در هنگام عقد قرار داد این موارد به صورت کامل برای شما آموزش داده می شود تا هر چه سریع تر به رتبه مناسب در صفحات گوگل دست یابید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گردشگری ، مشاوره کسب و کار و آدرس mgolabchi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان